Academische activiteiten van de Universitaire Stichting

Concrete informatie over onderstaande activiteiten (programma, prijzen, inschrijvingsmodaliteiten), indien reeds beschikbaar, wordt verkregen door te klikken op de datum van de activiteit of op de aangegeven link.

Kalender van de activiteiten:

Donderdag 26 september 2024 om 18u. : Debat met presentatie van het nieuw boek "Natievorming in België. Twee eeuwen historische representaties over 1830 " van prof. Els Witte, met Prof. Karel Velle als moderator en met Prof. Herman Van Goethem en Prof. Sébastien Dubois als panelleden.

Maandag 14 oktober 2024 van 13.30 u. tot 17 u. Bezoek aan het von Karman Institute in Sint-Genesius-Rode.

Donderdag 5 december 2024 van 14 tot 18 u.: Ethisch Forum.

Voor informatie over vroegere activiteiten zie de rubriek Club, voorbije activiteiten. De presentaties kunnen, indien beschikbaar, daar gedownload worden.