Hulde aan de heer Damien Wigny

BOZAR
Afspraak:
19 maart 2024 om 20 uur

De Universitaire Stichting wenst hulde te brengen aan de heer Damien Wigny, lid van de Club van de Universitaire Stichting, die van bij het opstarten van de activiteiten van de Universitaire Stichting, actief deelnam aan culturele reizen (zoals Transsylvanië, Armenië en Georgië, Sils-Maria, …) en zelf culturele reizen gidste voor de leden (Toscane, Sicilië, Les Villas Palladiennes, Luxemburg, Trier, Metz, Nancy, …).

Hij was actief betrokken bij de organisatie van het jaarlijkse Galaconcert voor MS, waar hij ook gehuldigd werd op 19 maart 2024 om 20 uur in BOZAR.

De Universitaire Stichting nam een optie op plaatsen in 1e (corbeille) en 2e cat. (parterre zetels middenbeuk). Nadien werd een glas aangeboden.

Voor het programma, klik onderstaand bestand.